To griep or not to griep - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Geert Jan Hahn - WaarBenJij.nu To griep or not to griep - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Geert Jan Hahn - WaarBenJij.nu

To griep or not to griep

Door: GJ

Blijf op de hoogte en volg Geert Jan

04 Augustus 2009 | Nederland, Amsterdam

Even weer een update vanuit Curaçao, waar ik na een lange reisdag probeer te herstellen. In meerdere opzichten.

Vier dagen geleden kwam de eerste hoofdpijn opzetten en sindsdien is het redelijk kommer en kwel. Vermoeidheid, rillingen, spierpijn op de meest onlogische plekken. Op een gegeven moment lag ik zelfs in bed met een tijdelijk verlamde linkerarm. Hoewel dat waarschijnlijk te maken had met het feit dat ik gewoon niet gemaakt ben voor kleine, en ietwat kromme bedden.

Architect Eric en zijn vrouw waren de afgelopen dagen hartstikke gastvrij . Te gastvrij misschien wel. Panama-stad ken ik inmiddels van achter naar voren. Goed voor het artikel, iets minder om het griepje te attaqueren. Want dat zal het waarschijnlijk wel zijn. Welke variant, laten we ons daar maar niet al te druk over maken. Hoewel het wel weer vet zou zijn voor de verhalenserie als ik een inside story maak over de Mexicaanse flu. Toch? Hmmm. Misschien ook niet.

Dat ik achter de computer zit is natuurlijk niet goed (heb ik vroeger geleerd), maar er moeten natuurlijk artikelen afgeleverd worden. Dus morgen (woensdag) ben ik volgens de krant in Mexico. Hoe toepasselijk...

Enfin, ik kruip zo eens onder de spreekwoordelijke wol. Want echte wol is hier natuurlijk veel te warm.

O, uw medeleven kunt u sturen naar de ambassade. Bloemen zijn leuk, een financiële bijdrage is ook goed.

• 04 Augustus 2009 - 04:33

Huisarts?:

Gaat vanzelf over. Pijn en koorts kunnen prima met paracetamol worden behandeld. Bij verergerende klachten of ongerustheid kan je altijd terugkomen.

Walter:

Zijn het niet gewoon de naweeën van een herhaalde levensles van vorige week? ;-)

Rachel:

Beterschap Geert!

Henk En De Rest.:

Beterschap

• 05 Augustus 2009 - 05:43

Vincent:

Zolang je niet in het spaans gaat ijlen is het een gewone griep gok ik zo ;-)

• 09 Augustus 2009 - 08:31

Ronald:

balen voor je, zeg!

doe maar ff rustig aan, de wereld verbeteren kan altijd nog ;)