Live aboard the Maid of the Mist - Reisverslag uit Toronto, Canada van Geert Jan Hahn - WaarBenJij.nu Live aboard the Maid of the Mist - Reisverslag uit Toronto, Canada van Geert Jan Hahn - WaarBenJij.nu

Live aboard the Maid of the Mist

Door: GJ

Blijf op de hoogte en volg Geert Jan

16 Augustus 2009 | Canada, Toronto

Geert Jan Hahn here, aboard the Maid of the Mist in fabulous Niagara Falls, New York.

First off, let me just add another congratulations to Mother Nature. It is good to see what someone with real talent can do when great opportunities are given to her instead of me.

Anyway, I guess that's how life is, isn't it? Some people are drenched, freezing to death, on a stupid boat, with a stupid hat, while others are in a comfy place. Oh, well. No big deal.

Prachtige scène uit Bruce Almighty, een beetje gepersonaliseerd. Want de Niagara Watervallen, daar heb ik mijn laatste volle reisdag doorgebracht. Wat ik ervan vond? Zoals ik al zei: Moeder Natuur had wel wat minder gulzig met haar krachten kunnen smijten. Wat een natuurgeweld! Kletterdekletter, al dat water op je dak! Ik heb geprobeerd filmpjes te maken, maar de lens raakte al snel beslagen en mijn immer zinvolle commentaar - wat ik dus maar heb uitgeschreven - ebde weg door het lawaai. Godzijdank had ik in Nicaragua voor 2,5 euro al een kappertje gepakt, anders was ik een verzopen langharige kat geweest. Maar goed, laten we eerlijk zijn: een dag tussen watervallen doorvaren is natuurlijk een unieke besteding. Zeker als het 38 graden is...

Hmm, inmiddels staart mijn tas weer naar mij. Door de gaten heen zie ik de aantekeningen van een eerder interview. Duty calls! Back to you!


  • 16 Augustus 2009 - 05:58

    Mark:

    tot morgen!

  • 16 Augustus 2009 - 10:41

    Trudie:

    Je komt bijna weer naar Nederland, begin alvast met de mentale voorbereiding. Want het is hier saai,burgerlijk,veel te goed geregeld. Ow, en er schijnt een hittegolf aan te komen.
    En ik ben wel benieuwd naar hoe je er nu uit ziet, dus ik zeg: we gaan wat drinken (als ik een plekje krijg in je overvolle agenda;))
    Xxx.

  • 16 Augustus 2009 - 11:04

    Paulien:

    Balen, vanaf nu bijna geen leuke stukjes meer. Goede reis!

  • 16 Augustus 2009 - 16:55

    Joris:

    Geert, als je dit nog leest: heel goede terugreis! Verheug me op je terugkomst :)

  • 17 Augustus 2009 - 08:58

    Marcel D. H.:

    Goed dat je nu naar huis komt, we lopen elkaar steeds mis. Ja, dat is ook mijn schuld.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Toronto

Geert Jan

Actief sinds 27 Juni 2009
Verslag gelezen: 185
Totaal aantal bezoekers 49013

Voorgaande reizen:

02 April 2010 - 28 Mei 2010

Sint Petersburg!

25 Februari 2010 - 01 Maart 2010

Poznán

02 Juli 2009 - 17 Augustus 2009

TalentenTour

29 Juli 2011 - 30 November -0001

Parolen uit Polen

30 November -0001 - 30 November -0001

Oerkreten uit Oekraine

Landen bezocht: