Terug naar het Noorden - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Geert Jan Hahn - WaarBenJij.nu Terug naar het Noorden - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Geert Jan Hahn - WaarBenJij.nu

Terug naar het Noorden

Door: GJ

Blijf op de hoogte en volg Geert Jan

12 Augustus 2009 | Verenigde Staten, New York

Even een kort bericht. Zit inmiddels weer in New York, waarvandaan ik straks doorvlieg naar Toronto. Gisteren ruzie gemaakt met een douanier op Aruba, was erg leuk. Zeker toen er ook nog een vermorzeld zeepje in mijn tas zat en die man nogal raar keek toen ik zei dat het echt niet was wat al die andere Nederlanders meebrengen naar andere landen...

Gisteravond en vandaag heb ik veel met Stefan 'gehangen', hij zit nu weer in de (ik hoop voor hem juiste) bus naar Boston. Zelf vlucht ik nu nog even de stad in, om even ordinair de toerist uit te hangen.
Daag!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, New York

Geert Jan

Actief sinds 27 Juni 2009
Verslag gelezen: 132
Totaal aantal bezoekers 49023

Voorgaande reizen:

02 April 2010 - 28 Mei 2010

Sint Petersburg!

25 Februari 2010 - 01 Maart 2010

Poznán

02 Juli 2009 - 17 Augustus 2009

TalentenTour

29 Juli 2011 - 30 November -0001

Parolen uit Polen

30 November -0001 - 30 November -0001

Oerkreten uit Oekraine

Landen bezocht: