Toet toet, boing boing, Harry en Wimpie - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Geert Jan Hahn - WaarBenJij.nu Toet toet, boing boing, Harry en Wimpie - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Geert Jan Hahn - WaarBenJij.nu

Toet toet, boing boing, Harry en Wimpie

Door: GJ

Blijf op de hoogte en volg Geert Jan

20 Juli 2009 | Verenigde Staten, San Francisco

Breaking news vanuit San Francisco. Harry is hetero geworden.

Ik heb daarom mijn goede vriend Wimpie gebeld. Al kent Wimpie Harry niet persoonlijk, over zijn soortgenoot kan hij natuurlijk beter oordelen dan ik.

Wimpie, SF calling. Heb je het nieuws gehoord?
'Ja, ik was al vroeg uit de veren.'

Hoe kan dat nou, dat Harry geen homo meer is?
'Tsja, dat is de natuur hè. Maar goed, ik vermoed dat het een rationele keuze van hem was.'

Leg uit.
'Kijk, Harry had een relatie met Pepper. Ze leefden zelfs samen. Maar toen kwam Linda opeens in the picture. Haar man, een groot leider, was overleden. Harry heeft daarop waarschijnlijk zijn kans schoon gezien om Linda te paaien, zodat hij in aanzien zou stijgen.'

De kritieken zijn niet mals. Een sukkel en een verrader, zo wordt Harry in de media afgeschilderd.
'Ik weet niet of hem dat in de koude veren gaat zitten. Ik denk dat vooral Linda haar twijfels nu heeft. Zij wordt gezien als een gewetenloze hoer.'

En Pepper is de grote verliezer.
'Tsja, homo's zijn schaars. Hij en Harry waren bovendien het enige stel dat geaccepteerd werd. De vraag na Harry's transformatie is natuurlijk of er nu iemand is die Pepper nog serieus neemt. Dat is het hele eieren eten. Hij zal wel angry zijn. En helemaal van slag.'

Ok, Wimpie, bedankt. Tot slot: ga je nog op vakantie?
'Ik zou naar Rome gaan, maar krijg geen visum. Alles wat met ons soort te maken heeft, wordt sinds 1998 daar niet meer toegelaten. Rare jongens, die Romeinen. Gekke uomo's.'